فروش توری پلیسه رولینگ آهنربایی پنجره دوجداره

فروش توری پلیسه رولینگ آهنربایی پنجره دوجداره, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پلیسه رولینگ آهنربایی پنجره دوجداره

بهرام پروهان

از مهمترین عوامل بر کیفیت استاندارد ، مقاومت و میزان فروش توری پلیسه رولینگ آهنربایی پنجره دوجداره به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. توری پلیسه، بهترين و مناسب ترين توري براي تمامي پنجره ها، درب ها، تراسها و محيط هاي بزرگ مي باشد. که قابليت نصب از چپ به راست و همچنين از راست به چپ را داراست.
به همین علت در این شرکت همواره استفاده از استانداردترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است. امروزه توری ها در مدل های مختلف به فروش می رسند که قابلیت نصب بر روی انواع درب و پنجره دوجداره ، آهنی، آلومینیومی و چوبی را دارند . مهمترین قطعه در توری پنجره دوجداره upvc و درب دوجداره جنس خود توری است که با توجه به آزمایشات انجام شده توسط این شرکت باکیفیت ترین نوع توری از جنس فایبر گلاس میباشد. ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار ماندگاری بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری پلیسه رولینگ آهنربایی پنجره دوجداره و درب upvc افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند. بهترین زمان برای خرید و نصب و فروش توری پلیسه رولینگ آهنربایی پنجره دوجداره در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهرها، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.
مزایای توری پلیسه
۱- کاهش آلودگی بعلت قابلیت جمع شوندگی تور
۲- تطابق رنگ در پروفیل و قطعات آلومینیومی
۳- مقاومت بالا در برابر نور و طول عمر بالا
۴- قابلیت تولید بصورت عمودی و افقی
۵- عدم زنگ زدگی تور و متعلقات
۶- امکان تولید در هر سایز و ابعاد بر اساس سفارش مصرف کننده.( ابعاد محصول نهایی بدلیل متفاوت بودن ابعاد در و پنجره ها متغیر بوده و بصورت سفارشی و بر اساس درخواست و سفارش مشتری تولید می گردد.)

توری پنجره و درب


فروش توری پلیسه رولینگ آهنربایی پنجره دوجداره
توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد. مراحل نصب توری درب و پنجره دوجداره به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.
انواع توری پنجره براساس نوع حرکت:
– توري پليسه افقي – توري افقي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد متناسب مي باشد.
-توري پليسه عمودي – توري عمودي در پنجره هايي که در ارتفاع کم قرار دارد يا کم ارتفاع مي باشد استفاده مي شود.
– توري رولينگ،مدل آلفا – روش حرکت: بالا به پايين-عمودي – مورد استفاده: پنجره هاي کم ارتفاع و کوچک.
– توري رولينگ،مدل بتا -روش حرکت: يک طرفه افقي – مورد استفاده: پنجره هاي يک لنگه بازشو.
– توري رولينگ،مدل گاما – روش حرکت: دو طرفه افقي – مورد استفاده: پنجره هاي دولنگه بازشو با عرض زياد.
اين توري سخت ترين حالت را از لحاظ باز و بسته شدن دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: